ANUNT PUBLIC – ORGANIZARE “Spectacol Revelion 2018”

ANUNT PUBLIC

ORGANIZARE “Spectacol Revelion 2018”

 

Primaria municipiului Buzau intentioneaza sa achizitioneze in baza dispozitiilor cap. 3 Sectiunea 5 – Paragraf  8, art.101,alin.(2) din Hg.nr.395/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica din Legea 98/2016 privind achizitiile publie, urmatoarele servicii cuprinse in anexa nr.2 din Legea 98/2016:

“Servicii de organizare de petreceri  – Spectacol Revelion 2018, in data de 31 decembrie 2017.

Descrierea succinta a contractului:

Pentru a marca trecerea in noul an, in  data de 31.12.2017, incepand cu orele 19.00 se doreste achizitionarea de servicii organizare de petreceri  ce vor consta in organizarea unui concert in Piata Dacia Buzau.

Concertul va fi sustinut de trupe si interpreti cu muzica agreata de toate categoriile sociale, dupa cum urmeaza:

 

  • muzică populară – aproximativ 90 minute;
  • muzică etno – aproximativ 90 minute;
  • muzică dance – aproximativ  90 minute;
  • muzică ușoară – aproximativ  60 minute;
  • foc de artificii – maxim 8 minute

 

Prestatorul va stabili trupele, formatiile si interpretii, precum si durata prestatiei fiecaruia, dar in mod obligatoriu va asigura prestarea a cel putin unui artist din TOP 15 cei mai iubiti cantareti romani ( de preferat Andra , Smiley, Horia Brenciu, sau Carla’s Dream) , iar recitalul va incepe imediat dupa terminarea focului de artificii.

De asemenea in program vor fi inclusi cel putin 2 interpreti/trupe, cum ar fi:Grasu XXL, Parazitii, Gues Who, Deep Central, UDDI sau Ami.

Ordinea în care vor fi susţinute recitalurile se stabileşte de prestatorul ofertant, cu respectarea timpilor menţionaţi.

Prestatorul asigură desfăşurarea activităţii în condiţii de igienă şi siguranţă, condiţiile de securitate la incendii, informarea preventivă şi educarea beneficiarilor asupra modului de comportament în cazul producerii unui incendiu sau altei situaţii de urgenţă, potrivit prevederilor legale în vigoare şi răspunde pentru aceasta.

Oferta de preţ va cuprinde suma totală a cheltuielilor prevăzute de prestatorul ofertant [onorariu artişti, prezentatori și D.J., drepturi de autor, drepturi conexe drepturilor de autor, contravaloarea autorizaţiei neexclusive pentru utilizarea operelor muzicale prin comunicare publică în scop lucrativ, taxe şi impozite, transport, cheltuieli cazare şi masă artişti şi echipa tehnică, katering,  alte cheltuieli, cu toate taxele incluse].

Valoarea maxima a achizitiei este de 235.294 lei, exclusiv TVA.

 

  1. Ofertele vor fi depuse la sediul Primariei Municipiului Buzau, Registratura pana la data de 06.12.2017, orele 16.00.

Documente de calificare:

–       Declaratiile privind neancadrarea in situatiile prev. la art. 164,165, si 167 din legea 98/2016.

–       Declaratie privind conflictului de interese conform art.59 si 60

–       Fisa informatii generale

–       Declaratie privind respectarea obligatiilor relevante din domeniile mediului si protectiile mediului, social si al relatiilor de munca rezultate din reglementarile specific la nivel national

–       Copia certificatului de inregistrare la Registrul Comertului, lizibila si conforma cu originalul din care sa reiasa ca obiectul de activitate are corespondent obiectul achizitiei.

Modelele de formulare sunt atasate prezentului anunt.

Codul de clasificare CPV : 79954000-6

 

Se vor completa si transmite formularele atasate.

Prestatorul va respecta legislatia romaneasca si europeana in vigoare privind spectacolele in aer liber.

Termenul de depunere oferta: 06.12.2017, orele 16.00

Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul  Investitii,Achizitii Publice , str.Unirii nr.163 , camera 1, telefon /fax 0238/726.092, email:investitii@primariabuzau.ro.

formulare anunt

3,756 vizite totale, 0 vizite astazi