Serviciul Control și Inspecție fiscală persoane juridice

Vasile Laurenţiu – Șef Serviciu (temporar ocupat)

COMPONENȚĂ

Consilier – Badea Valentin
Consilier – Covaciu Mioara
Inspector – Crăciun Gabriela
Inspector – Cristea Dumitru
Inspector – Neamu Iuliana
Consilier – Pleşa Cristina
Consilier – Posea Rădiţa
Consilier – Puşcaragiu Condruţ
Inspector – Roşca Mădălina
Inspector – Sava Marius
Inspector – Tănase Iulian

DATE CONTACT

Adresa: str. Unirii nr. 163, camera 39
Telefon: 0238 727 871

ATRIBUȚII

Atribuţiile generale ale serviciului :

  • Determinarea bazei reale impozabile în vederea stabilirii obligaţiilor fiscale ale contribuabililor persoane juridice .
  • Efectuarea de inspecţii fiscale asupra contribuabililor persoane juridice indiferent de forma de organizare, care au obligaţii de stabilire şi plată a impozitelor , taxelor, contribuţiilor şi a altor sume datorate bugetului local al municipiului Buzău , în conformitate cu prevederile legale.

Atribuţiile specifice ale serviciului :

  • Organizează  activitatea de efectuare a inspecţiei fiscale şi elaborează Programul ( planificat şi realizat ) de inspecţii fiscale pe an , trimestru şi lună, structurat pe contribuabili, forme de inspecţii fiscale, inspectori, durată şi timp.
  • Efectuează inspecţia fiscală, conform prevederilor Legii 207/2015 privind codul de Procedură Fiscală cu modificările şi completările ulterioare
  • Constată şi investighează din punct de vedere fiscal toate actele şi faptele rezultate din activitatea contribuabilului supus inspecţiei, privind legalitatea şi conformitatea declaraţiilor fiscale, corectitudinea şi exactitatea îndeplinirii obligaţiilor fiscale faţă de bugetul local în vederea descoperirii de elemente noi , relevante pentru aplicarea legii fiscale.
  • Analizează şi evaluează informaţiile fiscale în vederea confruntării declaraţiilor fiscale cu informaţiile proprii sau din alte surse
  • Verifică modul de respectare a prevederilor legislaţiei contabile şi fiscale.
  • Constată şi sancţionează conform prevederilor legale sau hotărârilor Consilului Local şi dispune măsuri pentru prevenirea şi combaterea abaterilor de la prevederile legislaţiei fiscale.
  • Emite decizii de modificare sau nemodificare a bazei de impunere pentru obligaţiile fiscale stabilite în urma inspecţiei conform Raportului de inspecţie fiscală.
  • Sesizează dacă este cazul , organele de urmărire penală când în urma inspecţiei se constată existenţa unor fapte care ar putea intruni elementele constitutive ale unei infracţiuni.
  • Urmăreşte modul de realizare la termen a măsurilor stabilite prin actul de control.
  • Efectuează controlul declaraţiilor fiscale operate în evidenţa fiscală.
  • Gestionează contractele de concesiune, închiriere, asociere în participaţiune, acorduri în folosinţă gratuită, acorduri de teren etc. şi asigură corespondenţa cu Direcţia de Patrimoniu şi Serviciul Urmărire, Executare şi Colectare Creanţe Fiscale Persoane Juridice  privind stadiul de încasare şi modul de respectare a clauzelor prevăzute  în contracte.
  • Analizează şi prezintă organelor competente propuneri în legătură cu acordarea de compensări şi restituiri de impozite şi taxe.
  • Acordă consiliere fiscală privind impozitele şi taxele locale .
  • Asigură şi păstrează confidenţialitatea informaţiilor, datelor şi documentelor privind activitatea contribuabililor.

pagina editata la data de Noi 28, 2016 la ora 11:12

MĂREȘTE DIMENSIUNE TEXT

Zoom in Regular Zoom out

APLICAŢIA BUZĂU REPORT

Buzau Report

Primăria Municipiului Buzău pune la dispoziţia cetăţenilor aplicaţia Buzau City Report pentru dispozitivele mobile cu sistem de operare Android sau IOS, care permite utilizatorilor să trimită către primărie sesizări referitoare la probleme şi incidente remarcate pe teritoriul oraşului Buzau, pe care instituţia poate şi trebuie să le remedieze.

Aplicaţia Buzau City Report este disponibilă în platformele Google Play şi App Store.

1,723 vizite totale, 0 vizite astazi