Serviciul Urmarire, Executare și Colectare creanțe fiscale persoane fizice

Purcaru Marius Costel – Șef Serviciu (temporar ocupat)

COMPONENȚĂ

Inspector – Buculei Cristian
Inspector – Căpățînă Doru
Inspector – Ferenț Ștefania
Inspector – Lazăr Felicia
Inspector – Manolache Sorin
Inspector – Șișu Violeta Loredana

DATE CONTACT

Adresa: str. Unirii nr. 163, camera 31A
Telefon: 0238 727 872
0238 717 682 (int. 338)
0238 717 658 (int. 338)
0238 717 664 (int. 338)

ATRIBUȚII

  • Organizează evidența debitorilor pentru care s-a început executarea silită;
  • Organizează, verifică şi desfăşoară activitatea de executare silită asupra veniturilor şi bunurilor urmăribile ale debitorilor aflaţi în evidenţele Direcției Finanţe Publice Locale Buzău  în vederea stingerii creanţelor bugetului local;
  • Întocmește dosarele de executare silită pentru creanțele bugetului local față de debitorii aflați în administrare și asigură respectarea prevederilor legale privind identificarea debitorilor;
  • Întocmește titlurile executorii pentru contribuabilii persoane fizice în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
  • Colaboreaza cu organele administrației publice centrale și locale, precum și cu organele bancare în vederea realizării creanțelor bugetului local prin executare silită a bunurilor urmăribile și conturilor bancare ale debitorilor ;
  • Pe baza datelor deținute, analizează și stabilește măsurile de executare silită, în așa fel încât, realizarea creanțelor să se faca cu rezultate cât mai eficiente, ținând seama de interesul imediat al bugetului local, cât și de drepturile si obligațiile debitorului urmărit;

7.Asigura desfasurarea procesului de executare silita asupra bunurilor si veniturilor persoanelor fizice si cea de stingere prin alte modalitati a creantelor bugetului local;

  1. Identifică conturile în lei şi valută ale debitorilor, deschise la unitatile specializate, precum și alte venituri ale debitorilor, în vederea aplicării procedurii de executare silită prin poprire asupra disponibilităților din conturi și prin poprire asupra veniturilor debitorilor;
  2. Efectuează, atunci când este cazul, sigilarea bunurilor mobile și imobile sechestrate, precum si ridicarea, depozitarea bunurilor mobile sechestrate.
  3. Îndeplinește orice alte sarcini prevăzute de lege sau dispuse de conducerea Direcției Finanțe Publice Locale Buzău, în legătură cu domeniul de activitate.

pagina editata la data de Dec 1, 2016 la ora 18:34

MĂREȘTE DIMENSIUNE TEXT

Zoom in Regular Zoom out

APLICAŢIA BUZĂU REPORT

Buzau Report

Primăria Municipiului Buzău pune la dispoziţia cetăţenilor aplicaţia Buzau City Report pentru dispozitivele mobile cu sistem de operare Android sau IOS, care permite utilizatorilor să trimită către primărie sesizări referitoare la probleme şi incidente remarcate pe teritoriul oraşului Buzau, pe care instituţia poate şi trebuie să le remedieze.

Aplicaţia Buzau City Report este disponibilă în platformele Google Play şi App Store.

834 vizite totale, 2 vizite astăzi